PRAVILNIK O JEDNOSTAVNOJ NABAVI
pdfKliknite ikonu za pregled

 

OBAVIJEST O SUKOBU INTERESA
pdfKliknite ikonu za pregled

 

JEDNOSTAVNA NABAVA ZA 2017. GODINU

POZIV NA DOSTAVU PONUDE ZA NABAVU ELEKTRONIČKOG SUSTAVA NAPLATE ODVOZA OTPADA PO STVARNO PREUZETOJ KOLIČINI

  1. Odluka o odabiru
  2. Zapisnik o pregledu i ocjeni ponuda
  3. Zapisnik o otvaranju ponuda

Naručitelj Komunalac d.o.o. upućuje zainteresiranim gospodarskim subjektima ovaj Poziv na dostavu ponuda za nabavu elektroničkog sustava naplate odvoza otpada po stvarno preuzetoj količini.
Sukladno članku 12. stavak 1. točka a Zakona o javnoj nabavi („Narodne novine“ br. 120/16) Naručitelj nije dužan primijeniti navedeni Zakon za nabavu robe i usluga te provedbu projektnih natječaja procijenjene vrijednosti manje od 200.000,00 kuna. Nabava robe i usluga te provedba projektnih natječaja vrijednosti do 200.000,00 kn bez PDV-a, sukladno članku 15. stavak 1. Zakona o javnoj nabavi, smatra se jednostavnom nabavom koju Naručitelj provodi sukladno internom općem aktu poštujući načela javne nabave.  Slijedom prethodno navedenog Komunalac d.o.o. donio je interni Pravilnik o jednostavnoj nabavi KLASA: 003-05/17-01-2, te se ova jednostavna nabava provodi  temeljem odredaba predmetnog Pravilnika.

PREDMET NABAVE

Elektronički sustav naplate odvoza otpada po stvarno preuzetoj količini, sukladno količinama, tehničkim karakteristikama i opisu predmeta nabave iz Troškovnika i Tehničke specifikacije koji su sastavni dio ovog Poziva na dostavu ponuda.

Poziv na dostavu ponude
pdf
Kliknite ikonu za pregled

  1. Odluka o početku postupka jednostavne nabave elektroničkog sustava naplate odvoza otpada po stvarno preuzetoj količini
  2. Izjava o sukobu interesa - Maja Žuteg
  3. Izjava o sukobu interesa - Valentina Burulić
  4. Izjava o sukobu interesa - Nikolina Osojnički
  5. Izjava o sukobu interesa - Nedeljko Nikolić

POZIV NA DOSTAVU PONUDE ZA NABAVU PRIJENOSNE NISKOUŽETNE SKIJAŠKE VUČNICE

  1. Odluka o odabiru
  2. Zapisnik o pregledu i ocjeni ponuda

Naručitelj Komunalac d.o.o. upućuje svim zainteresiranim gospodarskim subjektima ovaj Poziv na dostavu ponuda za nabavu prijenosne niskoužetne skijaške vučnice.Sukladno članku 12., stavak 1. točka a Zakona o javnoj nabavi („Narodne novine“ br. 120/16) Naručitelj nije dužan primijeniti navedeni Zakon za nabavu robe i usluga te provedbu projektnih natječaja procijenjene vrijednosti manje od 200.000,00 kuna. Nabava robe i usluga te provedba projektnih natječaja vrijednosti do 200.000,00 kn bez PDV-a, sukladno članku 15. stavak 1. Zakona o javnoj nabavi smatra se jednostavnom nabavom koju Naručitelj provodi sukladno internom općem aktu poštujući načela javne nabave.  Slijedom prethodno navedenog Komunalac d.o.o. donio je interni Pravilnik temeljem kojeg se provodi ova nabava. Temeljem odredbe članka 447. Zakona o javnoj nabavi, Naručitelj je dužan uskladiti interni Pravilnik s odredbama novog Zakona o javnoj nabavi u roku od 6 mjeseci od stupanja na snagu novog Zakona, a nakon isteka rok od 6 mjeseci interni Pravilnik prestaje vrijediti.  Slijedom navedenog Naručitelj provodi ovaj postupak jednostavne nabave sukladno internom Pravilniku u provedbi postupaka nabave bagatelne vrijednosti URBROJ: 306/01-2014.

PREDMET NABAVE

Predmet nabave je kupnja prijenosne (montažne) niskoužetne skijaške vučnice, prema karakteristikama i tehničkim specifikacijama navedenim  u Troškovniku koji je sastavni dio ovog Poziva na dostavu ponuda, sa uključenom uslugom dostave, montaže i puštanja u rad predmeta ove nabave. 

Poziv na dostavu ponude
pdf
Kliknite ikonu za pregled
 
Odluka o početku postupka nabave i vlaštenim predstavnicima naručitelja
pdf

Kliknite ikonu za pregled


  1. Izjava o sukobu interesa - Maja Žuteg
  2. Izjava o sukobu interesa - Valentina Burulić
  3. Izjava o sukobu interesa - Silvan Ravlić

POZIV NA DOSTAVU PONUDE ZA NABAVU POGREBNE OPREME

  1. Odluka o odabiru ponude
  2. Zapisnik o pregledu i ocjeni ponuda

Naručitelj Komunalac d.o.o. Vam upućuje Poziv na dostavu ponuda za nabavu pogrebne opreme. Sukladno članku 18., stavak 3. Zakona o javnoj nabavi („Narodne novine“ br. 90/11, 83/13, 143/13 i 13/14) za godišnju procijenjenu vrijednost nabave manju od 200.000,00 kuna bez PDV-a za robe i usluge, odnosno 500.000,00 kuna bez PDV-a za radove (tzv. bagatelnu nabavu) Naručitelj nije obavezan provoditi postupke javne nabave propisane odredbama Zakona o javnoj nabavi već navedenu nabavu mora urediti i postupati po svojem internom aktu. Slijedom prethodno navedenog Komunalac d.o.o. donio je svoj Pravilnik temeljem kojeg se provodi ova nabava.

PREDMET NABAVE

Predmet nabave je pogrebna oprema za daljnju prodaju specificirana i opisana u Troškovniku.
CPV: 39296000-3 – Pogrebne potrepštine

Poziv na dostavu ponude
pdf
Kliknite ikonu za pregled
 
Odluka o početku postupka nabave
pdf

Kliknite ikonu za pregled


  1. Izjava o sukobu interesa - Maja Žuteg
  2. Izjava o sukobu interesa - Valentina Burulić
  3. Izjava o sukobu interesa - Nedeljko Nikolić
BAGATELNA NABAVA ZA 2016. GODINU

POZIV NA DOSTAVU PONUDE ZA NABAVU OPSKRBE ELEKTRIČNOM ENERGIJOM ZA DVOGODIŠNJE RAZDOBLJE

  1. Odluka o odabiru ponude
  2. Zapisnik o pregledu i ocjeni ponuda
  3. Zapisnik o otvaranju ponuda

Naručitelj Komunalac d.o.o. za komunalne djelatnosti (u nastavku: Komunalac d.o.o.) upućuje ovaj Poziv na dostavu ponuda za nabavu opskrbe električnom energijom sukladno tehničkoj specifikaciji i količinama  iz Troškovnika u prilogu ovog Poziva. Sukladno članku 18. stavak 3. Zakona o javnoj nabavi („Narodne novine“ br. 90/11, 83/13 i 143/13) za godišnju procijenjenu vrijednost nabave manju od 200.000,00 kuna bez PDV-a za robe i usluge, odnosno 500.000,00 kuna bez PDV-a za radove (tzv. bagatelnu nabavu) Naručitelj nije obavezan provoditi postupke javne nabave propisane odredbama Zakona o javnoj nabavi već navedenu nabavu mora urediti i postupati po svojem internom aktu. Slijedom prethodno navedenog naručitelj Komunalac  d.o.o. je donio svoj interni Pravilnik o provedbi postupaka bagatelne nabave, URBROJ: 306/01-2014, temeljem kojeg se provodi ovaj postupak nabave.

PREDMET NABAVE

Predmet nabave je opskrba električnom energijom. CPV oznaka 09310000-5 – opisno: električna energija

Poziv na dostavu ponude
pdf
Kliknite ikonu za pregled
 
Odluka o početku postupka nabave
pdf
Kliknite ikonu za pregled

POZIV NA DOSTAVU PONUDE ZA NABAVU POGREBNE OPREME ZA DALJNJU PRODAJU

  1. Odluka o odabiru ponude
  2. Zapisnik o pregledu i ocjeni ponuda
  3. Zapisnik o otvaranju ponuda

Naručitelj Komunalac d.o.o. Vam upućuje Poziv na dostavu ponuda za nabavu pogrebne opreme. Sukladno članku 18., stavak 3. Zakona o javnoj nabavi („Narodne novine“ br. 90/11, 83/13, 143/13 i 13/14) za godišnju procijenjenu vrijednost nabave manju od 200.000,00 kuna bez PDV-a za robe i usluge, odnosno 500.000,00 kuna bez PDV-a za radove (tzv. bagatelnu nabavu) Naručitelj nije obavezan provoditi postupke javne nabave propisane odredbama Zakona o javnoj nabavi već navedenu nabavu mora urediti i postupati po svojem internom aktu. Slijedom prethodno navedenog Komunalac d.o.o. donio je svoj Pravilnik temeljem kojeg se provodi ova nabava.

PREDMET NABAVE

Predmet nabave je pogrebna oprema za daljnju prodaju specificirana i opisana u Troškovniku.
CPV: 39296000-3 – Pogrebne potrepštine

Poziv na dostavu ponude
pdf
Kliknite ikonu za pregled
 
Odluka o početku postupka nabave
pdf
Kliknite ikonu za pregled

  1. Izjava o sukobu interesa - Maja Žuteg
  2. Izjava o sukobu interesa - Nedeljko Nikolić
  3. Izjava o sukobu interesa - Valentina Mužević

POZIV NA DOSTAVU PONUDE ZA NABAVU KAMENOG AGREGATA RAZLIČITIH FRAKCIJA

Naručitelj Komunalac d.o.o. za komunalne djelatnosti (u nastavku: Komunalac d.o.o.) upućuje ovaj Poziv na dostavu ponuda za nabavu kamenog agregata različitih frakcija sukladno tehničkoj specifikaciji i količinama  iz Troškovnika u prilogu ovog Poziva. Sukladno članku 18. stavak 3. Zakona o javnoj nabavi („Narodne novine“ br. 90/11, 83/13 i 143/13) za godišnju procijenjenu vrijednost nabave manju od 200.000,00 kuna bez PDV-a za robe i usluge, odnosno 500.000,00 kuna bez PDV-a za radove (tzv. bagatelnu nabavu) Naručitelj nije obavezan provoditi postupke javne nabave propisane odredbama Zakona o javnoj nabavi već navedenu nabavu mora urediti i postupati po svojem internom aktu. Slijedom prethodno navedenog naručitelj Komunalac  d.o.o. je donio svoj interni Pravilnik o provedbi postupaka bagatelne nabave, URBROJ: 306/01-2014, temeljem kojeg se provodi ovaj postupak nabave.

PREDMET NABAVE

- OPIS PREDMETA NABAVE: kameni agregat različitih frakcija, prema specifikaciji i količinama navedenim u Troškovniku koji je prilog ovog Poziva na dostavu ponuda, za održavanje cesta i izvođenje građevinskih radova, sa uključenom uslugom dovoza.  Količine su okvirnog karaktera i odnose se na više pojedinačnih isporuka sukcesivno prema potrebama i narudžbama naručitelja. Stvarno nabavljena količina robe na temelju sklopljenog ugovora o nabavi može biti veća ili manja od okvirne količine. Ukupna plaćanja bez poreza na dodanu vrijednost provedena na temelju ugovora o nabavi ne smiju prelaziti procijenjenu vrijednost nabave.
Tehničke specifikacije odnose se na materijale koji će se nabavljati i definirane su Troškovnikom.

Poziv na dostavu ponude
pdf
Kliknite ikonu za pregled
 
Odluka o početku postupka nabave
  1. Odluka o odabiru ponude
  2. Zapisnik o pregledu i ocjeni ponuda

POZIV NA DOSTAVU PONUDE ZA NABAVU USLUGE REVIZIJE GODIŠNJIH FINANCIJSKIH IZVJEŠTAJA

Naručitelj Komunalac d.o.o. Vam upućuje Poziv na dostavu ponude za nabavu usluge revizije godišnjih financijskih izvještaja. Sukladno članku 18., stavak 3. Zakona o javnoj nabavi („Narodne novine“ br. 90/11, 83/13, 143/13 i 13/14) za godišnju procijenjenu vrijednost nabave manju od 200.000,00 kuna bez PDV-a za robe i usluge, odnosno 500.000,00 kuna bez PDV-a za radove (tzv. bagatelnu nabavu) Naručitelj nije obavezan provoditi postupke javne nabave propisane odredbama Zakona o javnoj nabavi već navedenu nabavu mora urediti i postupati po svojem internom aktu. Slijedom prethodno navedenog naručitelj Komunalac d.o.o. donio je svoj interni Pravilnik temeljem kojeg se provodi ova nabava.

PREDMET NABAVE

Predmet nabave je nabava usluge revizije godišnjih financijskih izvještaja.

pdf
Kliknite ikonu za pregled
  1. Izjava o sukobu interesa - Maja Žuteg
  2. Izjava o sukobu interesa - Valentina Mužević
  3. Izjava o sukobu interesa - Vesna Kratofil

  1. Odluka o odabiru ponude
  2. Zapisnik o pregledu i ocjeni ponuda

NABAVA USLUGE IZRADE PROJEKTA (SUSTAVA) FINANCIJSKOG UPRAVLJANJA I KONTROLA SA IZRADOM STRATEŠKOG PLANA POSLOVANJA ZA NAREDNO TROGODIŠNJE RAZDOBLJE

Odluka o početku postupka nabave

pdf
Kliknite ikonu za pregled
 
 Poziv na dostavu ponude
  1. Zapisnik o otvaranju ponuda
  2. Odluka o pregledu i ocjeni ponuda
  3. Odluka o odabiru ponude

NABAVA ELEKTRIČNIH BICIKALA

Odluka o početku postupka nabave bagatelne vrijednosti za nabavu električnih bicikala

pdf
Kliknite ikonu za pregled

Poziv na dostavu ponude za nabavu električnih bicikala

pdf
Kliknite ikonu za pregled

Zapisnik o otvaranju ponuda

pdf
Kliknite ikonu za pregled

Zapisnik o pregledu i ocjeni ponuda

pdf
Kliknite ikonu za pregled

Odluka o odabiru ponude
pdf
Kliknite ikonu za pregled

NABAVA TERETNOG VOZILA N1 KATEGORIJE ZA DOSTAVU HRANE

 Odluka o početku postupka nabave bagatelne vrijednosti za nabavu teretnog vozila kategorije N1 za prijevoz hrane

pdfKliknite ikonu za pregled

Poziv na dostavu ponude za nabavu teretnog vozila N1 kategorije za prijevoz hrane

pdfKliknite ikonu za pregled

  1. Izjava o sukobu interesa - Maja Žuteg
  2. Izjava o sukobu interesa - Valentina Mužević
  3. Izjava o sukobu interesa - Silvan Ravlić

Upisnik o zaprimanju ponuda Zapisnik o javnom otvaranju pouda Zapisnik o pregledu i ocjeni ponuda Odluka o odabiru
pdf
Kliknite ikonu za pregled
pdf
Kliknite ikonu za pregled
pdf
Kliknite ikonu za pregled
pdf
Kliknite ikonu za pregled

Odaberite jezik

Ova stranica koristi kolačiće za poboljšanje korisničkog iskustva za nastavak molimo kliknite na "Slažem se".